Ми допоможемо вам легко і оперативно вирішити проблему з придбаним устаткуванням. Для цього зв'яжіться з вашим менеджером або докладно опишіть ваш випадок у листі на sales@unitsolutions.com.ua. Розширена гарантія і підтримка купуються опціонально, базова гарантія надається за замовчуванням усім нашим покупцям.

Базова гарантія — це гарантія, передбачена виробником обладнання і законодавством.

Власник базової гарантії має право на:

  • Безоплатне усунення несправностей, що виникли при дотриманні правил експлуатації, наведених у посібнику користувача, тобто виробничих несправностей.
  • Заміну отриманого обладнання на ту ж модель, після перевірки спеціалістами у випадку неможливості ремонту.

Розширена гарантія — являє собою базову гарантію, подовжену до 3-х років.

Технічна підтримка включає в себе розширену гарантію терміном на 3 роки і консультаційну підтримку з боку наших фахівців з питань з'єднання, розташування та налаштування обладнання, а також передбачає виділення особистого технічного фахівця.

Базова гарантіяРозширена гарантіяТехнічна підтримкаТехнічна підтримка
Термін, міс 12 36 12 36
Збір інформації про апаратну проблеми.
Отримання обладнання на діагностику.
Аналіз отриманих на діагностику пристроїв.
Рішення апаратних проблем отриманих на діагностику пристроїв.
Заміна несправних за результатами діагностики пристроїв на пристрої тієї ж моделі або аналогічні.
Консультації та допомога по телефону в питаннях з'єднання пристроїв. - -
Консультації та допомога по телефону в питаннях налаштування обладнання. - -
Консультації та допомога по телефону в питаннях розташування пристроїв в приміщенні. - -
Демонстрація робочої системи в лабораторії Unit Solutions. - -
Особистий технічний фахівець. - -