Поява безлічі засобів зв'язку, таких як електронна пошта, телефонія, аудіо-, відео-конференції та всілякі месенджери призвело до зниження ефективності комунікацій, особливо в корпоративному спілкуванні. У прагненні об'єднати центри зв'язку та оптимізувати контакти між співробітниками почали з'являтися системи уніфікованих комунікацій.

Уніфіковані комунікації розгортають в мультисервісних мережах, побудованих на базі TCP / IP. Створюючи тим самим єдину середу для спілкування колег, партнерів і клієнтів. Такі комунікаційні системи багатофункціональні, мають можливості для спільної роботи, а також відповідають стандартам відмовостійкості та інформаційної безпеки.

На даний момент уніфіковані комунікації мають в своєму складі наступні функції:

  • Цифрова телефонія (мобільна, IP);
  • Аудіо та відео конференції;
  • Чати і месенджери;
  • Веб-конференції;
  • Інтеграція з корпоративним календарями;
  • Індикатор присутності;
  • Корпоративна адресна книга або Active Directory;
  • Інструменти колективної роботи (демонстрація документів, презентацій, відеороликів);
  • Обмін даними;

уніфіковані комунікації

Так само до уніфікованих систем пред'являються і інші вимоги, як наприклад: кроссплатформенность клієнтських додатків, інтеграція в бізнес-процеси компанії або роботу з ERP і CRM-системами.

Крім підвищення продуктивності і ефективності спілкування, уніфіковані комунікації дозволяють помітно заощаджувати на відрядженнях співробітників і переговорах по мобільному зв'язку.

В основі уніфікованих комунікацій може знаходиться сервер відеоконференцій UnitServer спільно з системою ВКС TrueConf Server . Клієнтські програми для будь-якого пристрою у кожного співробітника і робоче місце, обладнане веб-камерою і гарнітурою . Кілька конференц-залів, обладнаних конгрес-системами , відео стіни і PTZ камерами , кімнати для нарад або мозкових штурмів з інтерактивними панелями для спільної роботи або малих нарад.

На даний момент в каталозі Unitsolutions представлено необхідне для цього обладнання і програмне забезпечення.