Конференц-телефони

Вибір конференц-телефону

Телефонний зв'язок міцно увійшов в робочий процес будь-якої організації. Проведення нарад і переговорів з віддаленими партнерами, дистанційне навчання, контроль підрозділів в інших містах, медична дистанційна допомогу, консультації клієнтам і колегам – все це лише частина завдань виконуваних телефонами. Практично кожна людина, якій доводилося брати участь у переговорах, обов'язково використовував «гучний зв'язок». Однак телефонний зв'язок передає звук полудуплексным методом, тобто тільки в одну сторону в кожен момент часу, до того ж мікрофон в ньому не призначений для прийому з далеких відстаней, а якщо говорити будуть одночасно два і більше людини, то співрозмовник навряд чи зможе зрозуміти почуте. Така аудіо-конференція зовсім не продуктивна.

Конференц-телефон

Що б підвищити якість конференцій були створені спеціальні апарати, які отримали назву «конференц-телефони». Конференц-телефон призначений для проведення переговорів, в яких задіяні кілька людей, що знаходяться в одній кімнаті, а також віддалені учасники. При цьому якість звуку настільки висока, що присутність віддалених учасників не викликає сумнівів.

Огляд та налаштування конференц-телефону Phoenix Audio Spider MT505.

Як вибрати телефон для конференц-зв'язку?

В інтернет-магазині "UnitSolutions" ви знайдете широкий асортимент пристроїв, які допоможуть організувати і провести переговори, конференції, дискусії, наради. Для вдалої покупки конференц-телефону слід розібратися з поставленими завданнями і технічними характеристиками пристроїв.

Основні технічні характеристики:

  1. Розмір зони охоплення звуку. Як правило, зона охоплення становить 30 кв. м., але в багатьох моделях передбачена можливість розширення до 70 кв. м. за рахунок підключення додаткових мікрофонів і бездротової гарнітури, що дозволяє мовця вільно пересуватися. Наприклад, під час презентації, коли необхідно демонструвати наочний матеріал.
  2. Якість звуку – наявність всеспрямованого мікрофона, кількість динаміків і здатність пристрою пригнічувати відлуння і сторонні шуми.
  3. Система управління повинна мати інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом і не вимагати часу на освоєння. Меню телефону для конференц-зв'язку русифіковане.
  4. Пам'ять конференц-телефону і ємність телефонної книги: максимальна кількість контактів абонентів; кілька користувальницьких профілів; підтримка карти пам'яті.


Функціональність:

  • Запис звуку під час розмови (тільки при підтримці карти пам'яті). Деякі сучасні пристрої здатні виконувати функцію диктофона, а також записувати на карту пам'яті аудіо-файли важливих переговорів і нарад.
  • Підключення до зовнішніх систем: персонального комп'ютера, ноутбука, системи гучного зв'язку. Ip конференц-телефон має можливість підключення до ip-мережі, що дає можливість використовувати для зв'язку таке застосування як Skype і йому подібні. Також апарат може підтримувати з'єднання з іншими телефонами за допомогою ік-порту і технології Bluetooth.
  • Майстер налаштування конференц-зв'язку забезпечить користувачеві швидкий доступ до найбільш часто викликаються контактами. Ця функція дозволяє створювати абонентські групи і присвоювати їм клавіші швидкого набору.

Магазин "UnitSolutions" потурбувався про комфорт своїх покупців. Ви можете купити конференц-телефон у Києві, Харкові або з доставкою в будь-яке інше місто України. Кожен конференц-телефон має повне опис, як технічних характеристик, так і функціональних можливостей. Крім того наш фахівець може значно спростити процес вибору конференц-телефон, який задовольнить всім Вашим вимогам.

Товарів на одній сторінці: