Гарнітури
Гарнітура для IP-телефонії
VoIP-телефони міцно зайняли своє місце в повсякденному житті пересічного бізнесмена. Маленькі фірми, великі корпорації, call-центри - ніде не обходиться без постійного зв'язку між споживачами і постачальниками послуг, товарів, консультацій.
Поява IP-телефонії значно спростило життя сучасним підприємцям, тепер не обов'язково сидіти біля телефону в офісі, щоб постійно бути на зв'язку. Однак такі телефони мають деякі недоліки. Наприклад, якість розмови сильно залежить від звукової карти. Втім, сьогодні технології настільки розвинені, що навіть застарілу модель можна значно поліпшити, при цьому немає необхідності витрачати більше грошей.
Гарнітура для IP-телефонії дозволяє в кілька разів поліпшити якість звуку і розширити функціонал апарату. Однак, перш ніж купувати аксесуари, слід визначитися для яких цілей ви збираєтеся їх використовувати і вивчити всі можливі варіанти. Наш консультант готовий детально відповісти на всі ваші запитання і допомогти зробити правильний вибір. Але погодьтеся, що деякі чинники може врахувати тільки сам покупець.
Як правильно вибрати гарнітуру для call-центру?
Наприклад, вибираючи гарнітури для call-центрів, тільки досвідчений фахівець може грамотно назвати всі потреби, які має задовольнити покупка. Якими якостями повинен володіти подібний аксесуар?
- По-перше, гарнітура для телефонного центру повинна бути міцною, зручною і надійною.
- По-друге, особливу увагу варто звернути на якість передачі сигналу через мікрофон і отримання його з навушників. Як правило, в call-центрах панує шум, одночасно чути розмови кількох десятків людей, проте абонент повинен чути мовця чітко і ясно. Тому наш магазин рекомендує купувати гарнітури з шумозаглушенням.
- По-третє, слід врахувати, в яких умовах будуть працювати оператори. Якщо крім прийняття дзвінка, вони повинні телефонувати по телефону, то логічно буде гарнітура з одним навушником. Звичайно, крім усього іншого техніка повинна подобатися працівникам, бути стильною і не псувати зачіску.
Вибираємо гарнітуру для офісних працівників
Однак не тільки call-центри є масовими споживачами аксесуарів для телефонів. Найчастіше і в великих корпораціях, і на невеликих підприємствах ніяк не обійтися без тих можливостей, що дає гарнітура для IP-телефонії. Неможливо уявити собі жодну телефонну конференцію між співробітниками, ні одну презентацію, де не використовувалися б навушники, спікерфон або вебкамера. Висока якість передачі і прийому звуку, ізоляція і придушення фонових шумів, можливість записувати переговори в онлайн-режимі - все це лише мала частина необмеженої функціональності гарного пристрою.
Будь-який співробітник буде в зоні досяжності, якщо на вашому підприємстві є інтернет, телефонні апарати або комп'ютер. Для працівників, які практично не залишають своїх робочих місць, чудово підійдуть дротові гарнітури jabra. Вони характеризуються високою продуктивністю і гарною якістю зв'язку. Під час розмови у співробітника будуть вільні руки, для виконання поточної роботи або набору тексту на комп'ютері.
Бездротові гарнітури є ідеальним вибором для тих співробітників, які постійно змушені пересуватися по офісу і відстежувати зміни в декількох відділах. Підтримувати зв'язок, обговорювати поточні питання, влаштовувати наради можна, навіть не дивлячись на те, що один з абонентів знаходиться на віддаленій відстані від комп'ютера або телефону, достатньо мати під рукою гарнітуру. Наприклад, дзвінок надходить на стаціонарний телефон, проте вбудоване меню дозволяє приймати його за допомогою гарнітури. Можливості бездротового підключення і дзвінків за допомогою мережі Інтернет практично необмежені.
Перевага використання гарнітур Jabra
Ми радимо нашим клієнтам, купити гарнітуру Jabra. Пристрої цієї фірми характеризуються високою надійністю, довгим терміном експлуатації і відмінною якістю зв'язку. Виробник розробляв лінійку сучасних гарнітур, з огляду на всі запити успішного бізнесмена. Цифровий звук, широкий діапазон охоплення площі біля мікрофонів, додаткові функції, такі як вбудований плеєр і диктофон, розширені можливості конференц-зв'язку.
Економте на міжнародних і мобільних дзвінках з ip-телефонією.